Piss dag!!!

Dagen började med att jag skulle åka  520 till bbg för att mäta upp Jerry så vi skulle åka bil till skolan, men eftersom ett klantarsle till lastbilsförare hade vält vid kristbergs kyrka och blockerade hela vägen så fick bussen ta en omväg, Först till myntgatan sen tillbax genom stan för att sedan åka via fornåsa till bbg, Jeryy sitter hela vägen o smsar om att jag inte ska somna så jag missar att gå av, men eftersom att vi va försenade så hade fanskapet åkt när jag var i bbg o bussen hade gått vidare, så där stod jag i snö o minus grader  o visste inte vad jag skulle ta mig till eftersom det var typ en och en halv timme kvar tills nästa buss skulle komma, så jag gick upp till hälla skolan o tänkte hälsa på lillasyster lite, men tro fan det att hon har sovit hos en kompis o kommer inte till skolan förens senare, så det var bara att traska ner till terminalen igen o vänta på bussen som kom kvart i tio. som tur var så stod Martin där nere o höll mig sällskap ett tag :)

Kommer sen till skolan o är hur blöt om fötterna som helst så blir till o ta till jägartipset "plastpåsar" trä över dom på dom blöta strumperna o sen i ett av jerry torra skor. slänga  sig lite käka o prova stundent mössa så nu är det beställt oxå 380 spänn kaputt väck bah. Resten av dagen spenderades på Sagateatern där det var en orkester som spelade så vi skule rigga ljus o ljud. Kvällen slutade med pommes bricka med Mangorai sås från peckas o nu sitter man här ny duschad o skriver blogg känndes som det var dags, grymnt dålig på att sriva  här, får bli bättring på det!!!


Helgen ser ut att bli kanon, fredag blir allämnt slapp om man inte drar ut på krogen nu när äntligen studiebidraget trillat in på kontot, Lördag kommer på fin besök från ljungsbro blir film tittande med Ingela. söndag blir slapp som vanligt o bara spendera halva dagen  duschen o resten i sängen.

Dags att sova, får väl se när jag tar mig tid att skriva igen, chiing :D


Your name in my hart lika a tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0