Get lose.

I´m a litle bit diffrent.

Världens pang helg, fredags jag och Amanda hade fredagsmys med film och lite popcorn. Vart en ganska tidig kväll trots allt. 
Lördag bestod av förfest med Amanda, Carro, Nicke och G-son sedan drogs det vidare mot varamon till Cornellia eller vad hon nu hette. Onyktert men kul som fan, kvällen avrundades med att vi följdes hem allihopa och Carro och Nicke sov hos mig och Amanda.

Söndag spenderades mest i sängen eller med en kopp kaffe i handen enbart för att hålla humöret någorlunda stadigt.
 Pappa och ingela kom hem från släkt träffen i Hedemora, Med en massa fynd dom hittat på en loppis på väg hem. Pappa hade hittat en golf bag med tolv klubbor för 355:-, världens kap.

Och idag (Måndag) har vi varit i Gammla Linköping och spelat mini golf, jag och amanda kom sist med 59 poäng och pappa fick 53 och ingela 45. Jag skyller på bollarna. Får ta o träna i varamon nåhon dag.


Ha det fint.


your lips like fire next to mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0