Welcome

Tjuu igen, haha återigen har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, ska verkligen försöka bli bättre på det.

Dagen började med att jag, farsan och Ingela åkte till gymet runt nio och körde väl till elva ungefär. Efterdet så vart det hem o duscha sen vidare mot resturang gammla stan (59:an) och ått raggmunk med farmor och farbröderna. mycket gott och trevligt, fick ju även se hur sofies mage har växt med min lilla kusin inuti. Efter maten och laffet begav jag mig till stan i snöstormen för att besöka synoptik och kolla om jag hade gett dom rätt nummer till min mobil, hade nämligen fått för mig att jag hade gett fel, men senare visade  det sig att så inte var fallet. införskaffade även jul klappar till dom tre minsta syskonen, som andra får vänta tills lite efter jul.

Nu på kvällen har jag bara softat, kollat på Forrest Gump och nu senast Simpsons the movie. Har även gjort om lite på rummet under dagen så tänkte lägga upp ett par bilder om hur det ser ut nu :D Ni får ursäkta bild kvaliten.Min otroligt porriga dörr, med Min fina dörr med "bordell draperi" som farmor kallar det:P




Innanför dörren :D



Ûber sköna sängen från Jysk. finns inget bättre än att gosa in sig i duntäcket när man hör vinden tjuta utanför:D


Garderoben med foto Minnen, även min " svart byrå, som just nu bara innehåller massa skit!


Min tv med mina Homies på "Michael Jacksson the Kondom and Yo bear"

Får ju absolut inte glömma mitt lilla skrymsle till data hörna. Man ser även min Bokhylla "Robin" från Ikea som jag fick av mormor och morfar.





Som sagt ni får ursäkta bildkvaliten men har inte världens bästa kamera.




Nu blire Scurbs sen sängen!! weeeeiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0