Well I´m back

Tillbaka igen ska verkligen försöka hålla uppe bloggandet nu. har varit riktigt dålig på att uppdatera.

Lite uppdateringar sen sist:

Ett underbart halv år har gått mellan mig och min underbara älskling, (finns inte ord som kan beskriva hur lycklig du gör mig)

Jag har tagit studenten gick ut med fullständigt betyg med 200 poäng som samlat.

Ni som har läst min blogg innan vet ju att jag har haft lite problem att kontrollera mina behov under onyktert tillstånd, det har det absolut blivit ändring på, har varit odräggligt full ett antal gånger utan att göra det minsta misstag.

Just nu är jag bara lycklig över allt som jag har  och kommer kämpa till sista droppen inna jag förlorar det.

Morsning,


Well You are the moonlight  that keeps me on the road.

Kommentarer
Postat av: Sara

Robin, vi måste ses snart och umgås :) I miss you!

2009-07-28 @ 19:10:14
URL: http://sarathekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0