Well, look where we stand now!

Har ju nu gått lite drygt fyra månader sedan vi tog farväl av varandra. Vet faktiskt inte om jag saknar någon lika mycket från förra klassen som jag saknar dig, för du är i stort sett den enda som jag överhuvudtaget inte har pratat med.

Kanske är det så att det var skola som höll ihop oss?
Kanske växte vi ifrån varandra? Jag vet inte, kan bara säga att jag saknar dig.

Jag minns alla gånger alla nya på skolan eller ngn som inte hängt med riktigt kommit fram och frågat "Hörrö, är det din tjej det där?" och jag har svarat "Nae, varför tror du det?" - " Asså ni verkar väldigt nära varandra!" - " Det är bara så vi är!:P".

Alla gångerna på matten som jag masserat din rygg, hur vi båda föll i tårar då bilden på dig o mig kom fram på Tims bildspel på studenten, alla gånger vi gått till matten och haft våra rätt udda men viktiga samtal, bakfyllan i skolan efter Rix FM festivalen, Ambulans turen två år efter, fotbolls olyckan med operation ett år efter. Minnen som ligger bevarade i den delen av mitt hjärta som tillhör Mtu.

Okej visst vi hade alrdig ihop det med varandra, men den som påstår att det du o jag delade under tre år inte var en speciell relation har inte sett oss under de tre åren.


Om du inte listat ut redan så kanske den här texten påminner dig- "Wake up call, caught you in the morning with another one in my bed. Don´t you care about me anymore? Care about me? I don´t think so!"

Du skrev ner den låt texten på en bit papper på matten i ettan, och jag har haft den pappers biten i plånboken sen dess.

Hör av dig vad det än är! // Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0